Regulamin dla sklepu internetowego www.wedkarz-paladin.pl W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy

 

1. Właścicielem sklepu internetowego www.wedkarz-paladin.pl .jest firma:

  

3GłowyProdakszyn
ul. Kilińszczaków 16
64-915 Jastrowie
NIP 765-146-82-22,

 

2. Wszystkie ceny w sklepie wedkarz-paladin.pl podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

 

3.Do zamówienia doliczone zostaną koszty przesyłki w zależności od wybranego sposobu dostawy i płatności zgodnie z cennikami operatorów pocztowych. Paczki z zamówionymi towarami wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej UPS.

Wysyłka

Zamówienia z naszego sklepu wysyłamy zarówno do klientów na terenie kraju oraz poza granice Polski.Ceny kosztów przesyłki dodawane są automatycznie przez system do zamówienia i dotyczą terytorium Polski i są szacunkowe. Mogą one ulec zmianie z uwagi na gabaryt, masę przesyłki oraz sposób płatności. 

Na terenie kraju paczki wysyłamy korzystając z usług Poczty Polskiej. Koszt przesyłki do 20 kg*  wynosi :

  • przedpłata - przelew na konto - 14,00 PLN

  • płatność szybkim przelewem elektronicznym, kartą kredytową, zakup na raty - 19,00 PL

     

Korzystamy z usług firmy kurierskiej UPS . Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem tej firmy  są ubezpieczone do wysokości 5000 PLN.Koszt przesyłki kurierskiej do 30 kg:

  • przesyłka kurierska (przedpłata - przelew na konto) - 19,00 PLN

  • przesyłka kurierska (płatność szybkim przelewem elektronicznym, kartą kredytową, zakup na raty) - 28,00 PLN


**koszt przesyłki kurierskiej powyżej 30kg ustalany jest indywidualnie

WSZYSTKIE PRZESYŁKI WYSYŁANE Z NASZEGO SKLEPU TO PRZESYŁKI KURIERSKIE, MOŻNA TAKŻE ODEBRAĆ TOWAR BEZPOŚREDNIO W SKLEPIE W JASTROWIU ul. KIENIEWICZA21 WÓWCZAS KOSZTY NIE NALICZA SIĘ

Koszt paczki poza granice Polski jest każdorazowo ustalany indywidualnie w zależności od kraju do jakiego ma ona dotrzeć oraz wagi i gabarytów przesyłki. W przesyłkach zagranicznych korzystamy z usług  Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej UPS.

Cennik przesyłek zagranicznych Poczty Polskiej zamieszczony jest   w linku : http://www.pocztex.pl/ems/cennik/

 

4. Umożliwiamy następujące formy płatności:

przedpłata na konto

przelew elektroniczny;

 

Minimalna kwota zamówienia wynosi 30 PLN.

 

5. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-maila z informacją o dotarciu zamówienia do sprzedającego - potwierdzenie przyjęcia zamówienia e-mail wysyłany automatycznie . Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - kupujący wysyła do nas maila za potwierdzeniem złożonego zamówienia (e-mail zwrotny - link w naszym mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia); następnie sprzedający informuje mailem fakt skompletowania zamówienia i wysyłki paczki w którym określa ,całkowitą kwotę pobrania.

w przypadku przedpłaty na konto kupujący zostaje poinformowany mailem o skompletowaniu zamówienia i kwocie przedpłaty wraz z kosztami przesyłki . Kupujący wpłaca na jedno z naszych kont (podanych w mailu) określoną kwotę ze wskazaniem w tytule przelewu ID zamówienia lub imienia i nazwiska zamawiającego (wysłanie maila informującego nas o dokonaniu wpłaty i wyborze konta ułatwi nam identyfikację przelewu). Po zaksięgowaniu wpłaty kupujący jest informowany mailem o wysyłce paczki.

 

6. Istnieje również forma zamówienia na towary nie będące na stanie magazynowym sklepu (na zamówienie), które są wyszczególnione na stronach naszego sklepu w katalogu lub indywidualnie wskazane przez kupującego. Realizacja takiego zamówienia ustalana jest indywidualnie

 

7.Do przesyłki dołączony jest dowód zakupu - paragon lub na życzenie faktura VAT.

 

8. Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo 1 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas ten może ulec zmianie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,( patrz : dostępność przy niektórych artykułach , które trzeba sprowadzić z magazynu dystrybutora ) o których Sprzedawca informuje Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

 

9.Rezygnacja i zmiany w zamówieniach są możliwe po poinformowaniu nas o zmianie decyzji do czasu wysłania przez nas maila o wysyłce zamówienia.

 

10. Nie odnotowanie przedpłaty na naszym koncie w przeciągu 10 dni roboczych od daty poinformowania przez nas o skompletowanym zamówieniu i braku informacji od kupującego traktujemy jako rezygnację z zamówienia.

 

11. Jeżeli do zamówienia jeszcze nie zrealizowanego dojdzie kolejne od tego samego klienta , to na prośbę kupującego możliwe jest przesłanie obu zamówień jedną przesyłką.

 

12. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią , a część gwarancją producenta. 

13. Kupujący jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki sprawdzić jej stan oraz stan taśm zabezpieczających. W wypadku przyjęcia przesyłki w stanie uszkodzonym, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne braki w jej zawartości. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, należy dostarczyć produkt pocztą na własny koszt do firmy Agencja 3Głowy Prodakszyn  (dane teleadresowe w zakładce kontakt). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy towar na pełnowartościowy lub jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy koszt  zakupu. W uzasadnionych przypadkach zwracamy również koszty przesyłki.

14. W przypadku zwrotu lub wymiany zakupionych w naszym sklepie towarów nie są zwracane koszty przesyłek.

15.Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni bez konieczności podania przyczyny rezygnacji z zakupów - artykułów nowych nie posiadających żadnych znamion użytkowania oprócz  towarów posiadających status " na zamówienie " - w tym przypadku w grę wchodzi jedynie wymiana lub zwrot gotówki z potrąceniem ewentualnej zaliczki.

16. W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu objętego gwarancją należy przesłać go na swój koszt do siedziby naszego sklepu z dołączoną i podpisaną przez kupującego kartą gwarancyjną oraz paragonem zakupu dodatkowo proszę dołączyć opis uszkodzenia.Po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta (producenta) i uznaniu jej za zasadną produkt zostanie naprawiony lub w szczególnych sytuacjach wymieniony na wolny od wad i przesłany na adres kupującego za pośrednictwem naszego sklepu na nasz koszt. W przypadku nieuznania reklamacji przez gwaranta (producenta) koszty przesyłek i naprawy ponosi kupujący.Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych na nasz koszt.

W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu przez klienta niezalogowanego w naszym sklepie niezbędne jest dołączenie karty gwarancyjnej , paragonu zakupu  oraz podanie dodatkowo

ID ZAMÓWIENIA .

Życzę udanych zakupów,

Wędkarz Paladin

 x 
Twój koszyk jest pusty